- Menu podmiotowe
- Gmina
- Urząd Gminy - Samodzielne...
- ZPM
Informacje ogólne
Andrzej Bieniek – tel. 17 774 56 66, e-mail: a.bieniek@ug.mielec.pl
Zakres zadań:
- sprawowanie nadzoru i rozliczanie punktów oświetlenia ulicznego,
- prowadzanie procedur zakresu zamówień publicznych, procedur konkursowych (poza realizacją zadań pożytku publicznego) w zakresie właściwości urzędu, koordynacja spraw w tym zakresie,
- gospodarka mieniem komunalnym, prowadzenie spraw związanych z zarządem mieniem komunalnym,
- utrzymywanie gminnych obiektów użyteczności publicznej oraz obiektów administracyjnych gminy,
- gospodarka zasobami lokali mieszkalnych i użytkowych Gminy, ustalanie czynszów i kaucji za lokale,
- sporządzanie deklaracji podatkowych w zakresie mienia gminnego podlegającego opodatkowaniu (z wyłączeniem dróg),
- prowadzenie ewidencji mienia komunalnego.
- umarzanie, odraczanie w tym zakresie i pomoc publiczna.
powrót...
Brak załączników
Informacja wytworzona przez Łukasz Pezda dnia 22.05.2018
Opublikowana przez Łukasz Pezda dnia 22.05.2018. Wygasa 19.01.2038. Odsłon 384
Wersja : 1 2
Początek stronyOpublikowana przez Łukasz Pezda dnia 22.05.2018. Wygasa 19.01.2038. Odsłon 384
Wersja : 1 2
