Informacje ogólne
Inspektor ds. zamówień publicznych i mienia komunalnego Andrzej Bieniek – tel. 17 774 56 66, e-mail:
a.bieniek@ug.mielec.pl Zakres zadań:
- sprawowanie nadzoru i rozliczanie punktów oświetlenia ulicznego,
- prowadzanie procedur zakresu zamówień publicznych, procedur konkursowych (poza realizacją zadań pożytku publicznego) w zakresie właściwości urzędu, koordynacja spraw w tym zakresie,
- gospodarka mieniem komunalnym, prowadzenie spraw związanych z zarządem mieniem komunalnym,
- utrzymywanie gminnych obiektów użyteczności publicznej oraz obiektów administracyjnych gminy,
- gospodarka zasobami lokali mieszkalnych i użytkowych Gminy, ustalanie czynszów i kaucji za lokale,
- sporządzanie deklaracji podatkowych w zakresie mienia gminnego podlegającego opodatkowaniu (z wyłączeniem dróg),
- prowadzenie ewidencji mienia komunalnego.
- umarzanie, odraczanie w tym zakresie i pomoc publiczna.