- Menu podmiotowe
- Wybory
Wybory uzupełniające do Senatu RP 2013 (wygasły...)
INFORMACJE
Wzór wniosku o udostępnienie spisu wyborców.
OBWIESZCZENIE PAŃSTWOWEJ KOMISJI WYBORCZEJ z dnia 9 lipca 2013 r. o postanowieniu Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w sprawie zarządzenia wyborów uzupełniających do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej.
Informacja Państwowej Komisji Wyborczej w sprawie wyborów uzupełniających do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na dzień 8 września 2013 r.
OBWIESZCZENIE PAŃSTWOWEJ KOMISJI WYBORCZEJ z dnia 9 lipca 2013 r. o okręgu wyborczym nr 55 i siedzibie Okręgowej Komisji Wyborczej w Rzeszowie, w wyborach uzupełniających do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na dzień 8 września 2013 r.
Formularze do pobrania:
Wniosek o sporzadzenie aktu pełnomocnictwa do głosowania.
Wniosek o wpisanie wyborcy do rejestru wyborców.
Wniosek o dopisanie wyborcy niepełnosprawnego do spisu wyborców.
Szczegółowe informacje dotyczące wyborów uzupełniających do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej znajdują się na stronie internetowej Państwowowej Komisji Wyborczej.
Zgodnie z Art. 37 a § 2 Kodeksu Wyborczego informacji o wyborach wyborcom niepełnosprawnym udzielają następujące osoby:
- p. Bożena Mazur - sekretarz UG Mielec, tel. (17)7745651, pok. 13;
- p. Marta Drozd - kierownik referatu OA, tel (17)7745635, pok. 10.
powrót...
Brak załączników
Informacja wytworzona przez dnia 09.01.2014
Opublikowana przez Daniel Bryg dnia 09.01.2014. Wygasa 30.01.2014. Odsłon 3799
Początek stronyOpublikowana przez Daniel Bryg dnia 09.01.2014. Wygasa 30.01.2014. Odsłon 3799