- Menu podmiotowe
- Rejestry, ewidencje i archiwa
Rejestry, ewidencje i archiwa
Rejestry prowadzone w Urzędzie Gminy w Mielcu
- Rejestr umów,
- Rejestr faktur.
Rejestry prowadzone przez Referat OA
- Rejestr zatrudnionych i zwolnionych pracowników urzędu,
- Rejestr wydanych legitymacji służbowych,
- Rejestr wydanych pełnomocnictw i upoważnień,
- Rejestr delegacji służbowych,
- Rejestr wydanych zaświadczeń dot. zatrudnienia i wynagrodzenia,
- Rejestr pieczęci i pieczątek,
- Ewidencja ludności Gminy Mielec,
- Ewidencja rejestru wyborców,
- Ewidencja wydanych i utraconych dowodów osobistych,
- Ewidencja skarg i wniosków,
- Rejestr korespondencji wpływającej do urzędu,
- Rejestr wypadków przy pracy,
- Rejestr przeprowadzonych kontroli,
- Archiwum zakładowe, akt wytworzonych w Urzędzie Gminy oraz akt osobowych i list płac pracowników zatrudnionych w byłej Spółdzielni Usług Rolniczych w Mielcu zs. w Chorzelowie,
- Ewidencja paliw,
- Rejestr petycji.
Rejestry prowadzone w referacie Budżetu i Finansów UG Mielec
- Rejestr zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach,
- Rejestr tytułów wykonawczych,
- Rejestr upomnień,
- Rejestr umorzeń,
- Rejestr odroczeń,
- Rejestr rozłożeń na raty,
- Rejestr podań o zwolnienie z podatku,
- Rejestr przekazanych spraw do SKO,
- Rejestr wszczęć postanowień podatkowych z urzędu i na wniosek,
- Rejestr wznowień postanowień podatkowych z urzędu i na wniosek,
- Rejestr informacji o figurowaniu - niefigurowaniu w ewidencji podatników,
- Rejestr zaświadczeń o figurowaniu - niefigurowaniu w ewidencji podatników,
- Rejestr deklaracji na podatek od środków transportu,
- Rejestr deklaracji na podatek od nieruchomości,
- Rejestr deklaracji na podatek rolny,
- Rejestr hipotek,
- Rejestr pism wychodzących i przychodzących,
- Rejestr przedawnień,
- Rejestr wezwań.
Rejestry prowadzone w Referacie Oświaty i Spraw Społecznych
- Rejestr wniosków o dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników,
- Rejestr wniosków o zapewnienie dowozu/zwrot kosztów dowozu uczniów niepełnosprawnych do placówek szkolno-wychowawczych.
Rejestry prowadzone w Referacie Środowiska i Gospodarki Przestrzennej
- Rejestr decyzji o warunkach zabudowy,
- Rejestr decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- Rejestr miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
- Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
- Ewidencja przedsiębiorców posiadających zezwolenie na wykonywanie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Mielec,
- Ewidencja miejscowości i adresów.
Rejestry prowadzone na stanowisku ds. wojskowych i zarządzania kryzysowego
- Rejestr mężczyzn/kobiet objętych rejestracją na potrzeby kwalifikacji wojskowej,
- Lista stawiennictwa osób do kwalifikacji wojskowej,
- Rejestr osób o nieuregulowanym stosunku do służby wojskowej,
- Rejestr świadczeń,
- Ewidencja zgłoszonych niewypałów,
- Ewidencja osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych,
- Rejestr zbiorów danych osobowych zgłoszonych do rejestracji Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych,
- Ewidencja paliw jednostek OSP.