- Menu przedmiotowe
- Nabór na wolne stanowiska pracy
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Oferta Pracy
Wójt
Gminy Mielec ogłasza nabór na stanowisko specjalisty ds. rozliczeń
Lidera projektu Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka –
Społeczeństwo Informacyjne- zwiększenie innowacyjności gospodarki.
Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.
Miejsce zatrudnienia: Urząd Gminy Mielec, ul. Jadernych 7, 39-300 Mielec w wymiarze 1/2 etatu na okres 11 miesięcy (umowa zlecenie)
I. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie,
2. pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystania praw publicznych,
3. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. nieposzlakowana opinia,
5. wykształcenie wyższe,
6. co najmniej 3 letni staż pracy.
II. Wymagania dodatkowe:
1. dokładność, sumienność, rzetelność w pracy,
2. umiejętność dostosowania tempa pracy do ustawowych terminów, planowania pracy oraz śledzenia zmian w przepisach,
3. łatwość nawiązywania kontaktów, wypowiedzi pisemnej,
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Rozliczanie
i monitoring związany z realizacją projektu Programu Operacyjnego
Innowacyjna Gospodarka – Społeczeństwo Informacyjne- zwiększenie
innowacyjności gospodarki. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu –
eInclusion. Prowadzenie sprawozdawczości i nadzór nad wykorzystaniem
środków finansowych w części dotyczącej udziału Lidera w projekcie.
Sporządzanie wniosków o płatność.
IV. Wymagane dokumenty:
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
Wymagane
dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy w Mielcu,
ul. Jadernych 7 pokój nr 13, I piętro w terminie do 14 stycznia 2013 r.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam
zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy
dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z
Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j.
Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Wójt Gminy Mielec
/-/ Kazimierz Gacek
powrót...
Opublikowana przez bip redaktor dnia 04.01.2013. Wygasa 22.08.2019. Odsłon 13731
Wersja : 1 2