- Menu przedmiotowe
- Nabór na wolne stanowiska pracy
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
ogłasza
nabór na wolne stanowisko
specjalisty ds. ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Mielec
I. Miejsce pracy:
Mielec, ul. Głowackiego 5
II. Stanowisko:
specjalista ds. ochrony danych osobowych w jednostkach oświatowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Mielec i Samorządowym Ośrodku Kultury i Sportu Gminy Mielec z s. w Chorzelowie.
III. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe: prawo, administracja, w zakresie bezpieczeństwa i informacji lub ochrony danych osobowych
- Staż pracy – minimum 3 lata
- Obywatelstwo polskie
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie
- Nieposzlakowana opinia
- Znajomość przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2016, poz. 922) oraz przepisów wykonawczych
- Znajomość przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzanie danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
- Znajomość przepisów:
- ustawa o pracownikach samorządowych,
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa prawo oświatowe.
V. Niektóre zadania z zakresu czynności na stanowisku:
- Zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, w szczególności przez:
- sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowanie w tym zakresie sprawozdania dla administratora danych,
- nadzorowanie opracowania i aktualizowania dokumentacji ochrony danych osobowych oraz przestrzegania zasad w niej określonych,
- zapewnienie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych.
- Prowadzenie rejestru zbiorów danych przetwarzanych przez administratora danych.
- Koordynowanie zgłoszeń zbiorów danych osobowych do organu nadzoru.
- Prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych.
- Ciągły przegląd procedur związany z przetwarzaniem danych osobowych.
- Nadzór nad fizycznym zabezpieczeniem pomieszczeń w których przetwarzane są dane osobowe.
- Nadzór nad działaniami związanymi z ewentualnym naruszeniem systemu ochrony danych osobowych.
- Opracowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych z zakresu ochrony danych osobowych.
W miesiącu kwietniu 2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Mielec jest niższy niż 6%.
VII. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy (cv),
- kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje oraz staż pracy, opinie, referencje,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Mielec, ul. Głowackiego 5 pokój nr 26 I piętro w terminie do 22 maja 2018 r. z dopiskiem ,, Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty ds. ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Mielec”.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Mielcu, ul. Głowackiego 5. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 922).
Wójt Gminy Mielec
/-/ Józef Piątek
powrót...
Opublikowana przez Łukasz Pezda dnia 28.03.2019. Wygasa 11.06.2018. Odsłon 13731
Wersja : 1 2