Wybory Prezydenta RP 2015 (wygasły...)

INFORMACJE
 
       Zgodnie z art.36 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. Kodeks Wyborczy /Dz. U. Nr 21 poz.112 ze zm./ - informuję, że zostały sporządzone spisy wyborców w dla potrzeb wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej  zarządzonych na dzień 10 maja 2015 r. Spisy są udostępniane do wglądu w Urzędzie Gminy w Mielcu, ul. Głowackiego 5 w godzinach pracy urzędu - p.6. Udostępnienie spisu wyborców następuje na pisemny wniosek zainteresowanego, zawierający dane umożliwiające ustalenie tożsamości wyborcy w spisie. Na podstawie art.37 ww. ustawy na nieprawidłowości w spisie wyborców mogą być wnoszone reklamacje.
 
 Wzór wniosku o udostępnienie spisu wyborców.
 

OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY MIELEC z dnia 23 marca 2015 r. o utworzonych obwodach głosowania, ich numerach i granicach, wyznaczonych siedzibach obwodowych komisji wyborczych, lokalach dostosowanych do potrzeb wyborców niepełnosprawnych oraz możliwości głosowania korespondencyjnego i przez pełnomocnika - w celu przeprowadzenia głosowania w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 10 maja 2015 r.
 

ZARZĄDZENIE Nr 53 /2015r. WÓJTA GMINY MIELEC z dnia 20 kwietnia 2015 r. w sprawie powołania na terenie Gminy Mielec obwodowych komisji wyborczych w celu przeprowadzenia głosowania w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 10 maja 2015r.

 

OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY MIELEC z dnia 28 kwietnia 2015 r. w sprawie podania do publicznej wiadomości składów Obwodowych Komisji Wyborczych, powołanych do przeprowadzenia wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 10 maja 2015 roku.

 

Informacja o rozpoczęciu prac Obwodowych komisji Wyborczych.

 


POSTANOWIENIE MARSZAŁKA SEJMU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ z dnia 4 lutego 2015 r. o zarządzeniu wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
 

 Informacja o warunkach udziału w głosowaniu w obwodach głosowania utworzonych w kraju, w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na dzień 10 maja 2015 r.

 


WYJAŚNIENIA PAŃSTWOWEJ KOMISJI WYBORCZEJ DOTYCZĄCE UDZIAŁU W PRACACH OBWODOWYCH KOMISJI WYBORCZYCH

 


INFORMACJA DLA WYBORCÓW - Głosowanie na podstawie zaświadczenia o prawie do głosowania

Wniosek o wydanie zaświadczenia o prawie do głosowania

Upoważnienie o wydanie zaświadczenia o prawie do głosowania

 


 Informacja o uprawnieniach wyborców niepełnosprawnych w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na dzień 10 maja 2015 r.

 


  Szczegółowe informacje dotyczące Wyborów Prezydenta RP 2015 znajdują się na stronie internetowej Państwowowej Komisji Wyborczej.       

Zgodnie z Art. 37 a § 2 Kodeksu Wyborczego informacji o wyborach wyborcom niepełnosprawnym udzielają następujące osoby:

- p. Bożena Mazur - sekretarz UG Mielec, tel. (17)7745651, pok. 35;

- p. Marta Drozd - kierownik referatu OA, tel (17)7745635, pok. 6.

 



Brak załączników
Informacja wytworzona przez Bożena Mazur dnia 09.02.2015
Opublikowana przez Daniel Bryg dnia 04.05.2015. Wygasa 30.09.2015. Odsłon 3625
6