Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015

INFORMACJE

 

Zgodnie z art.36 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. Kodeks Wyborczy /Dz. U. Nr 21 poz.112 ze zm./ - informuję, że zostały sporządzone spisy wyborców w dla potrzeb wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 25 października 2015 r.      Spisy są udostępniane do wglądu w Urzędzie Gminy w Mielcu, ul. Głowackiego 5 w godzinach pracy urzędu - p.6. Udostępnienie spisu wyborców następuje na pisemny wniosek zainteresowanego, zawierający dane umożliwiające ustalenie tożsamości wyborcy w spisie. Na podstawie art.37 ww. ustawy na nieprawidłowości w spisie wyborców mogą być wnoszone reklamacje.

 

  Wzór wniosku o udostępnienie spisu wyborców.

 

 

OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY MIELEC z dnia 18 września 2015 r. o utworzonych obwodach głosowania, ich numerach i granicach, wyznaczonych siedzibach obwodowych komisji wyborczych, lokalach dostosowanych do potrzeb wyborców niepełnosprawnych oraz możliwości głosowania korespondencyjnego i przez pełnomocnika w celu przeprowadzenia głosowania w wyborach do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 25 października 2015 r.
 
 
html Uprawnienia wyborców niepełnosprawnych

 


 

Szczegółowe informacje dotyczące Wyborów do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015 znajdują się na stronie internetowej Państwowowej Komisji Wyborczej.       

Zgodnie z Art. 37 a § 2 Kodeksu Wyborczego informacji o wyborach wyborcom niepełnosprawnym udzielają następujące osoby:

- p. Bożena Mazur - sekretarz UG Mielec, tel. (17)7745651, pok. 35;

- p. Marta Drozd - kierownik referatu OA, tel (17)7745635, pok. 6.

 


powrót...
Brak załączników
Informacja wytworzona przez Bożena Mazur dnia 05.08.2015
Opublikowana przez Daniel Bryg dnia 08.10.2015. Wygasa 19.01.2038. Odsłon 3611
Wersja : lewy  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Początek strony