Zawiadomienie (wygasły...)
Na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( t. j. Dz. U. z 2017 r. póżn. 1875 z późn.zm.)
- z w o ł u j ę -
S E S J Ę RADY GMINY MIELEC z następującym porządkiem obrad:
- Interpelacje Radnych.
- Informacja Wójta Gminy Mielec o dokonanych zmianach w budżecie gminy jakie zostały wprowadzane między sesjami.
- Podjęcie uchwały w sprawie podziału Gminy Mielec na okręgi wyborcze, ustalenia ich granic i numerów oraz liczby radnych wybieranych w każdym okręgu wyborczym.
- Podjęcie uchwały w sprawie podziału Gminy Mielec na stałe obwody głosowania, ustalenia ich numerów, granic oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych.
- Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia VII zmiany Studium i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Mielec obszar ”A”.
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Mieleckiego w roku 2018 r.
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Województwa Podkarpackiego w roku 2018 r.
- Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Mielec w 2018 roku.
- Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dla nauczycieli niewymienionych w art.42 ust 3 zatrudnionych w szkołach, zespołach szkół dla których organem prowadzącym jest Gmina Mielec.
- Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2018 rok.
- Sprawy różne i wolne wnioski.
Sesja odbędzie się w dniu 22 marca 2018 roku o godzinie 11.00 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Mielec, ul. Głowackiego 5.
Podstawa prawna urlopowania :
Art.25, ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1875 z późn. zm.)
PRZEWODNICZĄCY
RADY GMINY MIELEC
JAN KOŁODZIEJ
Informacja wytworzona przez Jan Kołodziej - Przewodniczący R dnia 13.03.2018
Opublikowana przez Łukasz Pezda dnia 28.03.2019. Wygasa 13.04.2018. Odsłon 3577
2