Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze (wygasły...)

Wójt Gminy Mielec
ul. Głowackiego 5, 39-300 Mielec
ogłasza
nabór na wolne stanowisko urzędnicze
referent w Biurze Realizacji Projektów i Promocji
Urzędu Gminy Mielec, z siedzibą w Mielcu, ul. Głowackiego 5

1. Miejsce pracy

  • Urząd Gminy Mielec, ul. Głowackiego 5.

2. Stanowisko

  • referent w Biurze Realizacji Projektów i Promocji

3. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. wykształcenie wyższe,
  3. minimum 2 letni staż pracy (preferowane 2 lata w administracji publicznej) ,
  4. znajomość przepisów prawa w szczególności w zakresie pozyskiwania unijnych środków finansowych,
  5. znajomość zasad funkcjonowania Unii Europejskiej i funduszy strukturalnych, w tym zasad kwalifikowania wydatków na działania współfinansowane z funduszy unijnych, krajowych dokumentów programowych,
  6. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  7. brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. nieposzlakowana opinia.

4. Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość zasad i praktyczna wiedza na temat pozyskiwania funduszy pomocowych ze źródeł zewnętrznych,
  2. predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy pod presją czasu, znajomość obsługi komputera, umiejętność pracy w zespole i umiejętność kształtowania prawidłowych relacji ze współpracownikami i klientami,

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. przygotowywanie i opracowywanie od strony merytorycznej i formalnej wniosków i projektów przedsięwzięć finansowanych z funduszy zewnętrznych oraz koordynowanie ich realizacji,
  2. prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej pozyskiwania funduszy od dnia złożenia wniosku do rozliczenia zadania.
  3. pozyskiwanie informacji o konkursach i funduszach pomocowych z Unii Europejskiej oraz innych źródeł zewnętrznych na dofinansowanie zadań gminy.

6. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys – curriculum vitae,
  3. kserokopie świadectw pracy,
  4. kserokopie dyplomów i zaświadczeń potwierdzających wykształcenie i przygotowanie zawodowe,
  5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  6. oświadczenia:
    1. o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
    2. o niekaralności.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6 %.

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu (sekretariat), pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@ug.mielec.pl tylko w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego, korespondencyjnie na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Referenta w Biurze Realizacji Projektów i Promocji „ w terminie do dnia 31 grudnia 2018 r. do godz. 10.00.

Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.gminamielec.bip.hsi.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Mielec, ul. Głowackiego 5.

Dokumenty aplikacyjne, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz 1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm).


powrót...
Informacja wytworzona przez Józef Piątek - Wójt Gminy Mielec dnia 19.12.2018
Opublikowana przez Łukasz Pezda dnia 28.03.2019. Wygasa 19.01.2019. Odsłon 13701
Wersja : 1 2 3 
Początek strony