Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Wójt Gminy Mielec
ul. Głowackiego 5, 39-300 Mielec
ogłasza
nabór na wolne stanowisko urzędnicze
inspektor ds. przygotowania i nadzoru inwestycji
1. Miejsce pracy
- Urząd Gminy Mielec ul. Głowackiego 5.
2. Stanowisko
- inspektor ds. przygotowania i nadzoru inwestycji w wymiarze pełnego etatu.
3. Wymaganie niezbędne
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie: wyższe w zakresie budownictwa lub wyższe techniczne z min. 5 - letnim stażem zawodowym przy realizacji inwestycji lub sporządzaniu dokumentacji technicznej –projektowej,
- znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych.
4. Wymagania dodatkowe
- wiedza techniczna w zakresie budownictwa, w tym drogowego i melioracji,
- wiedza w zakresie prowadzenia spraw związanych z planowaniem, przygotowaniem i realizacją zadań inwestycyjnych i remontowych,
- wiedza na temat pozyskiwana funduszy pomocowych ze źródeł zewnętrznych,
- znajomość przepisów prawa w zakresie zadań wykonywanych na stanowisku, a w szczególności:
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- znajomość kosztorysowania i obmiaru robót budowlanych w tym umiejętność obsługi programów AutoCad 2D oraz „Zuzia”
5. Zadania wykonywane na stanowisku urzędniczym
- przygotowanie i koordynacja procesów inwestycyjnych i remontowych w zakresie działań drogowych i melioracyjnych,
- nadzór nad realizacją umów zawartych przez gminę w zakresie zadań drogowych i melioracyjnych /kontrola realizacji, odbiory i rozliczenia rzeczowo – finansowe/,
- sporządzanie projektów postanowień, decyzji i uzgodnień w postępowaniach administracyjnych,
- opracowywanie projektów budowlanych, kosztorysów, planów finansowych w zakresie budowy, modernizacji i utrzymania dróg, chodników i urządzeń melioracyjnych,
- prowadzenie ewidencji dróg i obiektów mostowych,
- koordynacja, obsługa i współpraca z innymi zarządcami dróg publicznych oraz jednostkami obsługującymi urządzenia wodne,
- koordynacja działań w zakresie funkcjonowania transportu zbiorowego na terenie Gminy Mielec,
- załatwianie bieżących spraw w zakresie ustawowych obowiązków zarządcy.
6. Informacje o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W miesiącu lipcu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Mielec jest niższy niż 6%
7. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy (cv) ,
- kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje oraz staż pracy, opinie, referencje,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Mielec, ul. Głowackiego 5 pokój nr 26 I piętro w terminie do 14 sierpnia 2017 r. z dopiskiem ,, Dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds. przygotowania i nadzoru inwestycji”.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Mielcu, ul. Głowackiego 5. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1182.)
Wójt Gminy Mielec /-/
Józef Piątek