- Menu przedmiotowe
- Nabór na wolne stanowiska pracy
Ogłoszenie o konkursie na stanowisko dyrektora SOKiS
Wymagania niezbędne (formalne):
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- co najmniej 5 letni staż pracy,
- znajomość problematyki będącej przedmiotem działalności samorządowych instytucji kultury oraz zjawisk w szeroko pojętej kulturze, sztuce i dziedzictwie narodowym,
- znajomość lokalnych i krajowych środowisk twórczych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość prawa regulującego funkcjonowanie publicznych instytucji kultury oraz organizowania i prowadzenia działalności kulturalnej oraz przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych, o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych, o ochronie danych osobowych,
- znajomość zagadnień związanych z projektami kulturalnymi finansowanymi ze środków UE oraz doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy pozabudżetowych.
Wymagania pożądane:
- predyspozycje do organizowania i prowadzenia przedsięwzięć promocyjnych związanych z działalnością kulturalną,
- umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem pracowników,
- kreatywność, komunikatywność, dyspozycyjność,
- doświadczenie w pracy z instytucjami kultury.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Dyrektor instytucji kultury zarządza instytucją i reprezentuje ją na zewnątrz, odpowiada za jej działalność, dobór pracowników oraz powierzone składniki majątkowe.
- Dyrektor zatrudnia i zwalnia pracowników, ustala ich zakres czynności oraz tryb załatwiania powierzonych im spraw.
- Dyrektor sporządza plan finansowy z zachowaniem wysokości dotacji organizatora, zgodnie z przepisami ustawy o finansach publicznych, który stanowi podstawę gospodarki finansowej instytucji kultury.
- Organizację wewnętrzną instytucji kultury określa regulamin organizacyjny nadawany przez Dyrektora tej instytucji, po zasięgnięciu opinii organizatora oraz opinii działających w niej organizacji związkowych i stowarzyszeń twórców.
Wymagane niezbędne dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się kandydata na stanowisko Dyrektora Samorządowego Ośrodka Kultury i Sportu Gminy Mielec,
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mielec),
- autorska pisemna koncepcja (organizacyjno-finansowa) funkcjonowania Samorządowego Ośrodka Kultury i Sportu Gminy Mielec z siedzibą w Chorzelowie ze szczególnym uwzględnieniem perspektywicznej wizji rozwoju działalności (koncepcja powinna być przygotowana w oparciu o Statut i Regulamin Organizacyjny oraz budżet Samorządowego Ośrodka Kultury i Sportu Gminy Mielec z siedzibą w Chorzelowie, z którymi zapoznać się można w siedzibie Samorządowego Ośrodka Kultury w Chorzelowie po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z pracownikiem instytucji kultury pod nr telefonu: 17 584 14 83.
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (w przypadku trwania stosunku pracy),
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje zawodowe,
- kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenia kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- oświadczenie kandydata o znajomości problematyki będącej przedmiotem działalności samorządowych instytucji kultury oraz zjawisk w szeroko pojętej kulturze, sztuce i dziedzictwie narodowym,
- oświadczenie kandydata o znajomości lokalnych i krajowych środowisk twórczych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, w celach przeprowadzenia postępowania konkursowego na stanowisko Dyrektora Samorządowego Ośrodka Kultury i Sporu Gminy Mielec z siedzibą w Chorzelowie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz na czas ich ustawowej archiwizacji, zgodnie z rzeczowym wykazem akt,
- oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych.
Kserokopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Kandydat na stanowisko: „Dyrektora Samorządowego Ośrodka Kultury i Sportu Gminy Mielec z siedzibą w Chorzelowie” należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy Mielec (ul. Głowackiego 5, 39-300 Mielec) w terminie do dnia 4 września 2018 roku.
Inne informacje:
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach konkursu będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Mielec i na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Mielec oraz na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Samorządowego Ośrodka Kultury i Sportu Gminy Mielec z siedzibą w Chorzelowie. Informacja o wynikach naboru zawiera imię i nazwisko kandydata oraz jego miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
powrót...
Załącznik nr 3: Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Zarządzenie Wójta Gminy Mielec w sprawie ogłoszenia ogłoszenia konkursu na stanowisko Dyrektora Samorządowego Ośrodka Kultury i
Załącznik nr 2: Formularz oświadczeń
Załącznik nr 1: Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Opublikowana przez Łukasz Pezda dnia 27.07.2018. Wygasa 19.01.2038. Odsłon 13705
Wersja : 1 2