- Menu przedmiotowe
- Nabór na wolne stanowiska pracy
Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze (wygasły...)
Wójt Gminy Mielec ogłasza nabór
na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze:
Kierownik Biura Realizacji Projektów i Promocji Urzędu Gminy Mielec
- Miejsce pracy
- Urząd Gminy Mielec ul. Głowackiego 5.
- Stanowisko
- Kierownik Biura Realizacji Projektów i Promocji - pełny wymiar czasu pracy.
- Wymaganie niezbędne:
- posiada obywatelstwo polskie, z uwzględnieniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub publiczne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie: wyższe magisterskie, preferowana specjalność: zarządzanie funduszami Unii Europejskiej,
- minimum 4 – letni staż pracy w tym minimum rok pracy na stanowisku związanym z pozyskiwaniem i realizacją projektów współfinansowanych z funduszy unijnych oraz krajowych;
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, prawo zamówień publicznych, KPA oraz aktów wykonawczych do tych ustaw,
- znajomość zasad funkcjonowania Unii Europejskiej i problematyki funduszy strukturalnych, w tym zasad kwalifikowania wydatków na działania współfinansowane z funduszy unijnych,
- umiejętność interpretacji przepisów prawa wspólnotowego i polskiego,
- biegła obsługa komputera (Microsoft Office, środowisko Windows).
- Wymagania dodatkowe:
- preferowane doświadczenie zawodowe na stanowisku w zakresie pozyskiwania unijnych środków finansowych,
- ukończone formy doskonalenia zawodowego z zakresu pozyskiwania środków unijnych,
- znajomość procedur przygotowania i wdrażania projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz funduszy krajowych w zakresie dofinansowania jednostek samorządu terytorialnego,
- znajomość tworzenia lokalnych programów rozwoju obszarów wiejskich przy możliwości wykorzystania środków pomocowych z funduszy unijnych i krajowych,
- umiejętność kierowania zespołem, sprawnej organizacji pracy, skutecznego komunikowania się,
- samodzielność, odpowiedzialność,
- umiejętność planowania i delegowania zadań.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku m.in.:
- wyszukiwanie możliwości pozyskania środków z funduszy Unii Europejskiej na realizację projektów, mających na celu rozwój społeczno-gospodarczy gminy Mielec,
- przygotowywanie propozycji dotyczących zadań gminy kwalifikujących się do wsparcia w ramach funduszy Unii Europejskiej,
- opracowywanie w formie elektronicznej i pisemnej wniosków do właściwych organów o przyznanie funduszy i innych środków pomocowych z funduszy Unii Europejskiej,
- monitorowanie i ocena realizowanych projektów, finansowanych z funduszy Unii Europejskiej,
- przygotowywanie dokumentów związanych z refundacją wydatków poniesionych w ramach realizowanych projektów,
- opracowywanie i modyfikowanie planów rozwoju lokalnego oraz strategii rozwoju gminy,
- prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań na zajmowanym stanowisku w tym dotyczącej poniesionych wydatków związanych z realizacją projektów,
- prowadzenie obsługi informatycznej systemu zbierania, przetwarzania i elektronicznego przekazywania danych, związanych z zajmowanym stanowiskiem,
- rozliczanie projektów oraz sporządzanie sprawozdań z realizacji projektów współfinansowanych ze środków funduszy unijnych,
- sporządzanie wniosków o płatność pośrednią,
- rozliczanie pożyczek i dotacji udzielonych przez instytucje zewnętrzne.
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
We wrześniu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Mielec, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%. - Wymagane dokumenty:
- CV, list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających ukończone kursy i szkolenia,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (po rozstrzygnięciu konkursu potwierdzone przez Krajowy Rejestr Karny ,,Zapytanie o udzielenie informacji o osobie”),
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru,
- podpisana klauzula informacyjna,
- w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopie dokumentów potwierdzających niesprawność.
Wymagane dokumenty konkursowe należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu do Urzędu) w zamkniętych kopertach do Urzędu Gminy Mielec ul. Głowackiego 5 z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Kierownika Biura Realizacji Projektów i Promocji Urzędu Gminy Mielec”, w terminie do dnia 12 listopada 2019 roku do godziny 15:00.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania zawarte w ogłoszeniu o konkursie zostaną o powyższym powiadomieni telefonicznie, z równoczesnym podaniem terminu kolejnego etapu konkursu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mielec.
powrót...
Informacja wytworzona przez Józef Piątek - Wójt Gminy Mielec dnia 31.10.2019
Opublikowana przez Łukasz Pezda dnia 31.10.2019. Wygasa 13.11.2019. Odsłon 13702
Początek stronyOpublikowana przez Łukasz Pezda dnia 31.10.2019. Wygasa 13.11.2019. Odsłon 13702