Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze (wygasły...)

Wójt Gminy Mielec ogłasza ponowny nabór
na wolne stanowisko urzędnicze:

Podinspektor ds. gospodarki wodnej, melioracji i ochrony środowiska Urzędu Gminy Miele
c

  1. Miejsce pracy
    • Urząd Gminy Mielec ul. Głowackiego 5.
  2. Stanowisko
    • podinspektor ds. gospodarki wodnej, melioracji i ochrony środowiska w Referacie Środowiska i Gospodarki Przestrzennej - pełny wymiar czasu pracy.
  3. Wymaganie niezbędne:
    1. posiada obywatelstwo polskie, z uwzględnieniem art. 11 ust.2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
    2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
    3. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
    4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub publiczne przestępstwo skarbowe,
    5. nieposzlakowana opinia,
    6. wykształcenie: wyższe magisterskie, kierunki: inżynieria środowiska, ochrona środowiska, gospodarka wodna, prawo, administracja,
    7. 4 – letni staż pracy w tym minimum rok pracy na podobnym stanowisku,
    8. znajomość ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa wodnego, Prawa ochrony środowiska oraz aktów wykonawczych do tych ustaw,
    9. biegła obsługa komputera (Microsoft Office, środowisko Windows).
  4. Wymagania dodatkowe:
    1. dobra znajomość zagadnień dotyczących prawa wodnego, regulacji stosunków wodnych, prowadzenia rozpraw wodno – prawnych,
    2. wiedza z zakresu tematyki administracji publicznej, prowadzenia postępowań administracyjnych i wydawania decyzji administracyjnych,
    3. ukończone formy doskonalenia zawodowego z zakresu ochrony środowiska,
    4. umiejętność pracy w zespole, skutecznego komunikowania się, analitycznego myślenia, polubownego rozwiązywania konfliktów.
  5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku m.in.:
    1. prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarką wodną na terenie gminy, w tym:
      1. rozstrzyganie spraw związanych ze zmianami stanu wody na gruncie i odprowadzaniu wód i ścieków na grunty sąsiednie (wizje lokalne w terenie, przygotowanie projektów decyzji, egzekucje),
      2. prowadzenie ewidencji urządzeń melioracyjnych oraz wnioskowanie o przeprowadzenie robót melioracyjnych na gruntach celem utrzymania właściwej gospodarki wodnej,
      3. organizowanie wykonawstwa i zapewnienie prawidłowej eksploatacji urządzeń melioracyjnych,
      4. koordynowanie prac w zakresie bieżącej konserwacji urządzeń melioracji szczegółowej,
      5. współpraca z jednostkami prowadzącymi wykonawstwo inwestycji melioracyjnych,
    2. podejmowanie czynności prawnych w przypadkach stwierdzenia naruszeń przepisów w zakresie ochrony środowiska w tym:
      1. wykonywanie zadań i obowiązków dotyczących zapobiegania, ograniczania i monitorowania zagrożeń środowiska oraz określania uwarunkowań środowiskowych dla przedsięwzięć inwestycyjnych,
      2. wykonywanie czynności kontrolnych w zakresie przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska pozostających w kompetencjach organów gminy,
      3. uczestnictwo w przygotowaniu i realizacji inwestycji gminnych w zakresie ochrony środowiska oraz prowadzenia programów i projektów proekologicznych.
  6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
    We wrześniu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Mielec w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
  7. Wymagane dokumenty:
    1. CV, list motywacyjny,
    2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
    3. kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
    4. kopie dokumentów potwierdzających ukończone kursy i szkolenia,
    5. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe,
    6. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
    7. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    8. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (po rozstrzygnięciu konkursu potwierdzone przez Krajowy Rejestr Karny ,,Zapytanie o udzielenie informacji o osobie”),
    9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru,
    10. podpisana klauzula informacyjna,
    11. w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopie dokumentów potwierdzających niesprawność.

Wymagane dokumenty konkursowe należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu do Urzędu) w zamkniętych kopertach do Urzędu Gminy Mielec ul. Głowackiego 5 z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektor ds. gospodarki wodnej, melioracji i ochrony środowiska Urzędu Gminy Mielec, w terminie do dnia 2 grudnia 2019 roku do godziny 15:00.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacja o kandydatach spełniający wymagania zawarte w ogłoszeniu o konkursie zostanie umieszczona w BIP z równoczesnym podaniem terminu kolejnego etapu konkursu.
powrót...
Informacja wytworzona przez Józef Piątek - Wójt Gminy Mielec dnia 21.11.2019
Opublikowana przez Łukasz Pezda dnia 21.11.2019 20:04. Wygasa 03.12.2019. Odsłon 12936
Początek strony