Zadania referatu

Do zakresu działania Referatu Podatków i Opłat Lokalnych należy:

  1. prowadzenie rachunkowości i ewidencji podatkowej,
  2. prowadzenie spraw związanych z:
    1. dokonywaniem wymiaru i wydawaniem decyzji w zakresie podatków (rolnego, leśnego, od nieruchomości, środków transportu) i opłat lokalnych,
    2. ulgami, odroczeniami, umorzeniami w zakresie podatków i opłat lokalnych z wyłączeniem opłat z tytułu gospodarki odpadami komunalnymi,
    3. kontrolą podatkową w zakresie określonym odrębnymi przepisami.
  3. windykacja należności podatkowych oraz prowadzenie postępowań zabezpieczających,
  4. wydawanie podatnikom zaświadczeń w w/w zakresie,
  5. przygotowywanie informacji i ich aktualizacja do Biuletynu Informacji Publicznej,
  6. naliczanie i rozliczanie składek do Izb Rolniczych,
  7. przygotowywanie sprawozdań w zakresie podatków i opłat,
  8. rozliczanie inkasentów z pobieranych należności podatkowych,
  9. współpraca z Urzędem Skarbowym, Regionalną Izbą Obrachunkową oraz innymi instytucjami w/w zakresie,
  10. prowadzenie spraw w zakresie pomocy publicznej udzielanej w zakresie podatków i opłat lokalnych,
  11. sprawozdawczość,
  12. współpraca z kierownikiem RGP w zakresie wymiaru przypisów i odpisów, kwoty umorzeń i rozłożenia na raty z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  13. współpraca z pozostałymi Referatami i pracownikami n samodzielnych stanowiskach pracy w zakresie sprawozdawczości.

powrót...
Brak załączników
Informacja wytworzona przez Łukasz Pezda - Administrator BIP dnia 04.11.2019
Opublikowana przez Łukasz Pezda dnia 04.11.2019. Wygasa 19.01.2038. Odsłon 60
Początek strony