- Menu podmiotowe
- Gmina
- Urząd Gminy - Referaty
- RPOL
Zadania referatu
- prowadzenie rachunkowości i ewidencji podatkowej,
- prowadzenie spraw związanych z:
- dokonywaniem wymiaru i wydawaniem decyzji w zakresie podatków (rolnego, leśnego, od nieruchomości, środków transportu) i opłat lokalnych,
- ulgami, odroczeniami, umorzeniami w zakresie podatków i opłat lokalnych z wyłączeniem opłat z tytułu gospodarki odpadami komunalnymi,
- kontrolą podatkową w zakresie określonym odrębnymi przepisami.
- windykacja należności podatkowych oraz prowadzenie postępowań zabezpieczających,
- wydawanie podatnikom zaświadczeń w w/w zakresie,
- przygotowywanie informacji i ich aktualizacja do Biuletynu Informacji Publicznej,
- naliczanie i rozliczanie składek do Izb Rolniczych,
- przygotowywanie sprawozdań w zakresie podatków i opłat,
- rozliczanie inkasentów z pobieranych należności podatkowych,
- współpraca z Urzędem Skarbowym, Regionalną Izbą Obrachunkową oraz innymi instytucjami w/w zakresie,
- prowadzenie spraw w zakresie pomocy publicznej udzielanej w zakresie podatków i opłat lokalnych,
- sprawozdawczość,
- współpraca z kierownikiem RGP w zakresie wymiaru przypisów i odpisów, kwoty umorzeń i rozłożenia na raty z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- współpraca z pozostałymi Referatami i pracownikami n samodzielnych stanowiskach pracy w zakresie sprawozdawczości.
powrót...
Brak załączników
Informacja wytworzona przez Łukasz Pezda - Administrator BIP dnia 04.11.2019
Opublikowana przez Łukasz Pezda dnia 04.11.2019. Wygasa 19.01.2038. Odsłon 59
Początek stronyOpublikowana przez Łukasz Pezda dnia 04.11.2019. Wygasa 19.01.2038. Odsłon 59
